Cursuri acreditate UE

Curs Receptioner – Roman – se transmite si Seminar Web

Curs Receptioner – Roman – se transmite si Seminar Web

Cursuri Scoala Comerciala si de Servicii Bacau

Curs Receptioner Roman – se transmite si Seminar Web

Te vezi lucrand intr-o receptie stralucitoare a unui hotel de lux?
 
Vrei sa ajungi sa intampini clienti in cele mai renumite hoteluri?
 
Ai abilitati de comunicare si relationare, dar lipsa diplomei recunoscute te-a impidicat sa incepi acest drum?
 
Acum e momentul sa-ti schimbi definitv cariera, pentru ca ai sa inveti de la acel lector care vrea si poate sa-ti arate secretele meseriei.
 
Verifica si pe Facebook – detalii despre cursul acreditat de Receptioner.
 
Problema distantei a fost rezolvata ! Acum opteaza pentru varianta de Webminar!
 
Vrei un pret mai bun! Inscrie-te acum si ai 12% reducere – promotie valabila pana la 30 zile inainte de inceperea cursului.

In cadrul cursurilor anteriore, cursantii si cursantele noastre au fost fascinati de solutiile oferite pentru acoperirea mai multe metode de a comunica eficient la locul de muncă, asftel incat sa-ti gestionezi corect relatiile de serviciu, precum si obiectivele.

Multe persoane nu inteleg cum un receptioner promoveza imaginea hotelului, dar lectorul nostru te va invata care sunt punctele de intersectie intre imaginea hotelului si puterea de la receptie.

Cum un receptioner face dintr-o reclamatie o vanzare de succes, este unul dintre subiectele care au fascinat cursantii.

Intra la inscrieri  si completeaza cererea, incat sa-ti rezervi locul la curs.

Poti plati in 2  rate egale de 400 lei.

Suna la 0749 150 297 pentru detalii.

La finalul cursului, pe suplimentul descriptiv al Certificatului de Absolvire in meseria de RECEPTIONER va fi trecut:

1. Comunicarea eficientă la locul de muncă;

2. Munca în echipă;

3. Aplicarea NPM şi NPSI;

4. Organizarea locului de muncă;

5. Promovarea imaginii hotelului;

6. Asigurarea efectuării plăţilor;

7. Efectuarea de operaţii specifice pentru sosirea şi plecarea clienţilor;

8. Oferirea de servicii hoteliere către client;

9. Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.

?
Loading...