fbpx

Cursuri acreditate UE

anunturi achizitie

anunturi achizitie

 

nr. 405/ 25 Februarie 2022
Anunt Castigator
In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii
“PICASO – Pachet Integrat pentru Cresterea Accesibilitatii la Scoala si Ocupare”, ID146512, POCU/885/2/5/146512
Beneficiar: Partener 1 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau
Titlu: Furnizare hrana Participanti – Cheltuieli cu hrana
Descriere: Hrana pentru participantii din programul ADS-primar, participantii la ADS-secundar inferior dar si participantii care vor urma si programul de pregatire profesionala 720 ore – 120 zile
COD CPV : 55520000-1 – Servicii de catering
Castigator: SC BRADUTII CATERING indeplineste conditiile tehnice si a prezentat oferta de 123 120 lei cu TVA – declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul SC BRADUTII CATERING este asteptat la semnarea contractului. ( Acordului de furnizare)

 

 

Nr.327 /18 Februarie 2022
Anunt Achizitie
Titlu: Furnizare hrana Participanti – Cheltuieli cu hrana
Descriere: Hrana pentru participantii din programul ADS-primar, participantii la ADS-secundar inferior dar si participantii care vor urma si programul de pregatire profesionala 720 ore – 120 zile(140*4*18=10080 portii pt grupele de ADS primar + 15*4*30=1800 portii pentru grupa de ADS secundar inferior + 15*120=1800 portii pentru persoanele care vor urma program de pregatire profesionala =10080+1800+1800= 13680 portii hrana)
COD CPV : 55520000-1 – Servicii de catering
Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău
Titlul proiectului: Pachet Integrat pentru Cresterea Accesibilitatii la Scoala si Ocupare
Cod proiect 146512
Calitatea achizitorului în cadrul proiectului
PARTENER 1
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 25 Februarie 2022, ora 08:00. b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax. c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 25 Februarie 2022, ora 16:00.
Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.
Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice,
In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.

 

 

 

nr. 151 /21 Ianuarie 2022
Anunt castigator
In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata,
Pentru proiectul: PICASO – Pachet Integrat pentru Cresterea Accesibilitatii la Scoala si Ocupare, Cod SMIS 146512, POCU/885/2/5/146512
Beneficiar: Partener 1: Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau
Titlu : Funizare Echipamente FEDR ( echipamente informatice si aparatura de birou)
Descriere:Funizare Echipamente FEDR ( cititoare buletine * 2 buc, ghilotina *1 buc, Plotter – 1 buc, Tablete – 120 buc, Laptop – 6 buc si Videoproiector – 6 buc)
COD CPV :
30190000-7 | Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou;
30213100-6 | Computere portabile;
30216120-3 | Echipament de recunoaştere optică a caracterelor;
38652120-7 | Videoproiectoare
Castigator:COMPUTERS GROUP SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si a prezentat oferta de 106 965 lei cu TVA – declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul COMPUTERS GROUP SRL este asteptat la semnarea contractului. (Acordului de furnizare)

 

 

 

nr. 1314/14 Iulie 2021

Anunt Castigator

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii
Pentru proiectul: “PICASO – Pachet Integrat pentru Cresterea Accesibilitatii la Scoala si Ocupare”, Cod SMIS 146512, POCU/885/2/5/
Beneficiar: Partener 1 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau
Titlu: Furnizare Consumabile imprimanta
Descriere: Achizitionare de Tonere Blabek *5 , Culori *3 buc, consumabil waste toner *1 buc si Drum Cartige *2 buc – necesare pentru realizarea materialelor destinate grupului tinta
COD CPV: 30125110-5 | Toner pentru imprimantele laser/faxuri; 30125120-8 | Toner pentru fotocopiatoare
Castigator: SC Computers Group SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si aprezentat oferta de 8 561 lei cu TVA – declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul SC Computers Group SRL este asteptat la semnarea contractului. (Acordului de furnizare)

nr. 1177 /25 Iunie 2021 Anunt Castigator In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii
Pentru proiectul: PICASO – Pachet Integrat pentru Cresterea Accesibilitatii la Scoala si Ocupare, Cod SMIS 146512, POCU /885/2/5/146512
Beneficiar: Partener 1 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau
Titlu: Inchiriere Spatiu jud Neamt
Descriere:2 spatii in regiunile unde P1 nu dispune de locatie, respectiv jud.Iasi si jud. Neamt, spatii necesare desfasurarii in conditii optime a activitatii A2.2, precum si A2.3 atunci cand scolile nu au spatii necesare disponibile *30 luni:
COD CPV : 70310000-7 | Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile
Castigator: S.C. DANWAY CONSULTING S.R.L. indeplineste conditiile tehnice stabilite si a prezentat oferta de 48000 lei cu TVA – declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 6 zile, termen in care reprezentantul S.C. DANWAY CONSULTING S.R.L. este asteptat la semnarea contractului. (Acordului de furnizare)

 

 

 

 

Nr. 1176/25.06.2021 Anunt Achizitie
Titlu: Furnizare produse de papetarie
Descriere: In cadrul programului, fiecare elev va primi un pachet de rechizite format din: 1 mapa de plastic, 2 pixuri si 3 caiete * 155 elevi = 155 mape, 310 pixuri si 465 caiete. – A3.1, 60 topuri de hartie. – A1.1, GT vor primi cate 50 coli hartie, cate 50 folii de protectie si cate 1 biblioraft. -78 set folii, 155 bibliorafturi , 16 top-uri A2.3
COD CPV : 39263000-3 | Articole de birou
Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău PARTENER 1
Titlul proiectului:Pachet Integrat pentru Cresterea Accesibilitatii la Scoala si Ocupare
Cod proiect 146512
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Maricica SOVA
Telefon: 0743 411 063
E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 02 Iulie 2021, ora 08:00.b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 02 Iulie 2021, ora 16:00.
Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.
Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.
DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE
DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr.1181\ 25.06.2021 Anunt Achiziție
Titlu: Inchiriere Spatiu jud Iasi
COD CPV : 70310000-7 | Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile
Achizitor:Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău PARTENER 3
Titlul proiectului:Pachet Integrat pentru Cresterea Accesibilitatii la Scoala si Ocupare
Cod proiect 146512
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Elena SOVA
Telefon: 0743 411 063
E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 02 Iulie 2021, ora 08:00.
b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.
c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 02 Iulie 2021, ora 16:00.
Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE:Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.
Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice,
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI:In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertantul castigator este asteptat la semnarea contractului. .
DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE
DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 1135/ 18 Iunie 2021 Anunt achizitie
Titlu: Inchiriere Spatiu jud Neamt
COD CPV : 70310000-7 | Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile
Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău PARTENER 3
Titlul proiectului: Pachet Integrat pentru Cresterea Accesibilitatii la Scoala si Ocupare
Cod proiect 146512
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Elena SOVA
Telefon: 0743 411 063
E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 25 Iunie 2021, ora 08:00.
b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.
c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 25 Iunie 2021, ora 16:00.
Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata. Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.
DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE
DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

 

nr. 741/19 Aprilie 2021

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii
Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102,
Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau

Titlu : Furnizare Catering pentru grup tinta
Descriere:Catering pentru participanti la Cursuri de formare si Seminarii
COD CPV : 55520000-1
Castigator: SC SELA SRL indeplineste conditiile tehnice si a prezentat oferta de 67 488 lei cu TVA – declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul SC SELA SRL este asteptat la semnarea contractului. ( Acordului de furnizare)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 700/ 12 Aprilie 2021
Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102,
Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau
Titlu : Furnizare mobilier
Descriere: Achizitionarea de 10 Seturi de masa cu scaun moderne adaptabile lectii interactive in format conferinta pentru laboratorul de informatica
Cod CPV : 39134000-0
Castigator: SC CIMCONS SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si aprezentat oferta de 5900 lei cu TVA- declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul SC CIMCONS SRL este asteptat la semnarea contractului. (Acordului de furnizare)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr.699 /12 Aprilie 2021 Anunt achizitie
Titlu: Furnizare Catering pentru grup tinta
Descriere:Catering pentru participanti la Cursuri de formare si Seminarii
COD CPV : 55520000-1
Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău- PARTENER 3
Titlul proiectului:Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor
Cod proiect 135102
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Elena SOVA
Telefon: 0743 411 063
E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 19 Aprilie 2021, ora 08:00.
b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.
c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 19 Aprilie 2021, ora 16:00.
Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.
Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.
DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE
DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 642 /05.04.2021 Anunt achizitie
Titlu: Furnizare mobilier
Descriere: 10 Seturi de masa cu scaun moderne adaptabile lectii interactive in format conferinta pentru laboratorul de informatica * 600 lei fiecare.
COD CPV : 39134000-0 Mobilier
Achizitor:Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău PARTENER 3
Titlul proiectului:Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor
Cod proiect 135102
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Elena SOVA
Telefon: 0743 411 063
E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora):12.04.2021, ora 08:00.
b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.
c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 12.04.2021, ora 16:00.
Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata. Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.
DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE
DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 615 /01.04.2021 Anunt Achizitie
Titlu: Furnizare mobilier
Descriere: 10 Seturi de masa cu scaun moderne adaptabile lectii interactive in format conferinta pentru laboratorul de informatica
COD CPV : 39134000-0 Mobilier
Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău – PARTENER 3
Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor
Cod proiect 135102
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Elena SOVA
Telefon: 0743 411 063
E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 08.04.2021, ora 08:00.
b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.
c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 08.04.2021, ora 16:00.
Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata. Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 605 /31 Martie 2021
Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102
Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau
Titlu : Furnizare computere portabile si licente
Descriere: Achizitionarea de laptopuri 10 buc, mouse 10 buc si pachete office 10 buc
Cod CPV : 30213100-6 Laptop , 48000000-8 Mouse, 30237410-6 Pachete Office
Castigator: Computers Group SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si a prezentat oferta de 49 050 lei cu TVA – declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul Computers Group SRL este asteptat la semnarea contractului. ( Acordului de furnizare)

 

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 602 /31 Martie 2021
Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102,
Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau
Titlu : Furnizare Materiale tiparite
Descriere: Materiale si mape tiparite, pentru grupul tinta, folosite in realizare evenimente grup tinta si cursuri formare profesionala
COD CPV : 79800000-2 Materiale tiparite
Castigator: Fabrica de tipar SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si a prezentat oferta de 11 979 lei cu TVA – declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul Fabrica de tipar SRL este asteptat la semnarea contractului. ( Acordului de furnizare)

 

 

 

 

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 593 / 30 Martie 2021

Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102,
Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau

Titlu : Furnizare tonere pentru multifunctionala (imprimante/fotocopiator/laser)
Descriere: Tonere necesare etapei de consiliere, evenimentelor pentru indetificare grup tinta si pentru actiunille de crestere a participarii FPC

Cod CPV : 30125120-8, 30125110-5
Castigator: COMPUTERS GROUP SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si a prezentat oferta de 19 156 lei cu TVA – declarata castigatoare.Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul COMPUTERS GROUP SRL este asteptat la semnarea contractului. ( Acordului de furnizare)

 

 

 

 

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 582 /29 martie 2021

Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102

Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau

Titlu : Furnizare produse de papetarie

Descriere: Produse de papetarie necesare pregatirii etapei de consiliere, evenimentelor pentru identificare grup tinta si pentru actiunille de crestere a participarii FPC

Cod CPV : 39263000-3 Produse papetarie

Castigator: SC STEF SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si a prezentat oferta de 19 032 lei cu TVA – declarata castigatoare.

Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul SC STEF SRL este asteptat la semnarea contractului. (Acordului de furnizare)

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii

nr. 571 /26 martie 2021

Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102

Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau

Titlu : Organizare evenimente

Descriere: Inchirierii unei sali cu dotarile adecvate si servirea mesei pentru grup tinta in cadrul Seminariilor/ evenimentelor in locatiile inchiriate

COD CPV : 55300000-3; 70310000-7

Castigator: SC SELA SRL – indeplineste conditiile Tehnice stabilite si a prezentat oferta de 56 064 lei cu TVA – declarata castigatoare.

Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul SC SELA SRL este asteptat la semnarea contractului. ( acordului de furnizare).

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 567 /26 martie 2021

Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102

Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau

Titlu : Închiriere vehicule

Descriere: Inchirierea unui autovehicul necesar implementare proiect 23 luni COD CPV : 34110000-1

Castigator: Premium Leasing SRL – îndeplinește tehnice stabilite și a prezentat oferta de 71469 lei cu TVA -declarată câștigătoare.

Prezentul anunt ramane publicat timp de 6 zile, termen in care reprezentantul Premium Leasing SRL este asteptat la semnarea contractului. (acordului de furnizare).

 

 

 

Nr. 539/24.03.2021 Anunt Achizitie

Titlu: Furnizare Materiale tiparite

Descriere: Materiale si mape tiparite, pentru grupul tinta, folosite in realizare evenimente grup tinta si cursuri formare profesionala COD CPV : 79800000-2 Materiale tiparite

Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect 135102

INFORMAŢII GENERALE

Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău – Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3

Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania

Persoană de contact: Elena SOVA – Telefon: 0743 411 063 – E-mail: scsbacau@yahoo.com

a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 31 Martie 2021, ora 08:00.

b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.

c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 31 Martie 2021, ora 16:00.

Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.

COMUNICAREA OFERTEI CÂȘTIGĂTOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.

Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.

MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 529 /23.03.2021 Anunt Achizitie

Titlu: Furnizare tonere pentru multifunctionala (imprimante/fotocopiator/laser)

Descriere: Tonere necesare etapei de consiliere, evenimentelor pentru indetificare grup tinta si pentru actiunille de crestere a participarii FPC COD CPV : 30125120-8, 30125110-5

Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect 135102

INFORMAŢII GENERALE

Achizitor:Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3

Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania

Persoană de contact: Elena SOVA – Telefon: 0743 411 063 – E-mail: scsbacau@yahoo.com

a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 30 Martie 2021, ora 08:00.

b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.

c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 30 Martie 2021, ora 16:00

Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.

COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.

Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.

MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

Nr. 522 /22.03.2021 Anunt Achizitie
Titlu: Furnizare computere portabile si licente
Descriere: Achizitionarea de laptopuri 10 buc, mouse 10 buc si pachete office 10 buc COD CPV : 30213100-6 Laptop , 48000000-8 Mouse, 30237410-6 Pachete Office
Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect 135102
INFORMAŢII GENERALE
Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Elena SOVA – Telefon: 0743 411 063 – E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 31 Martie 2021, ora 08:00.
b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.
c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 31 Martie 2021, ora 16:00.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.
Castigatorul ramane publicat timp de minim 10 zile calendaristice.
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 10 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.
DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE
DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

Nr. 521/22.03.2021 ANUNT ACHIZITIE

Titlu: Furnizare produse de papetarie

Descriere: Produse de papetarie necesare pregatirii etapei de consiliere, evenimentelor pentru identificare grup tinta si pentru actiunille de crestere a participarii FPC

COD CPV : 39263000-3 Produse papetarie

Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect 135102

INFORMAŢII GENERALE

Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3

Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania

Persoană de contact: Elena SOVA – Telefon: 0743 411 063 – E-mail: scsbacau@yahoo.com

a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 29 Martie 2021, ora 08:00.

b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.

c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 29 Martie 2021, ora 16:00.

Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.

COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.

Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.

MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertantul castigator este asteptat la semnarea contractului. .

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 518 / 19.03.2021 ANUNT DE ACHIZITIE

Titlu: Organizare evenimente

Descriere: Inchirierea unei sali cu dotarile adecvate si servirea mesei pentru grup tinta in cadrul Seminariilor/ evenimentelor in locatiile inchiriate: COD CPV : 55300000-3; 70310000-7

Titlul proiectului:Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect 135102

INFORMAŢII GENERALE

Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3

Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania

Persoană de contact: Elena SOVA Telefon: 0743 411 063 E-mail: scsbacau@yahoo.com

a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 26 Martie 2021, ora 08:00.

b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.

c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 26 Martie 2021, ora 16:00.

Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.

COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.

Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.

MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertantul castigator este asteptat la semnarea contractului. .

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

Nr.519/19.03.2021 ANUNT ACHIZITIE

Titlu: Închiriere vehicule

Descriere: Inchirierea unui autovehicul necesar implementare proiect 23 luni COD CPV : 34110000-1

Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect: 135102

INFORMAŢII GENERALE

Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3

Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania

Persoană de contact: Elena SOVA Telefon: 0743 411 063 E-mail: scsbacau@yahoo.com

a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 26 Martie 2021, ora 08:00.

b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.

c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 26 Martie 2021, ora 16:00.

Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.

COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.

Castigatorul ramane publicat timp de minim 6 zile calendaristice.

MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 6 zile de la publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

Titlul proiectului

PICASO – Pachet Integrat pentru Cresterea Accesibilitatii la Scoala si Ocupare

Derulare: 17 iunie 2021 – 17 decembrie 2023 

Obiectivul general: diminuarea numărului de persoane din regiunile Centru si Nord Est care abandoneaza sistemul de invatamant obligatoriu, pentru a sprijini in mod real persoanele aflate in situatie de risc de parasire a scolii, prin dezvoltarea si implementarea unui pachet integrat de programe moderne, aflat in stransa legatura cu dinamica actuală a pietei muncii.

Obiectivul general al proiectului urmareste prevenirea si remedierea/corectarea fenomenului de parasire timpurie a scolii in Regiunile de dezvoltare Centru si Nord-Est, prin reintegrarea in programe de educatie de tip “A Doua Sansa” si prin implementarea unui program pentru prevenirea fenomenului de parasire timpurie a scolii, vizand nivelurile educationale ISCED 0-2. 

Efectele pozitive pe termen lung ale proiectului pentru regiunile Centru si Nord-Est sunt: Facilitarea accesului grupurilor vulnerabile la educatie, scaderea absenteismului cursantilor si a fenomenului de abandon al studiilor, cresterea procentajului elevilor care finalizeaza invatamantul obligatoriu, cresterea nivelului de instruire al populatiei din regiunile amintite, dezvoltarea capitalului uman si crearea de oportunitati sporite pentru participarea viitoare a membrilor grupului tinta la piata muncii, cresterea sanselor persoanelor defavorizate si incluziunea lor sociala, cu efecte pozitive asupra dezvoltarii durabile a regiunilor.

Proiectul isi propune:

– cresterea ponderii elevilor cu risc de abandon scolar care beneficiazã de educatie si pregatire suplimentara;

–  cresterea ponderii persoanelor reintegrate în educatie;

– cresterea ponderii persoanelor informate, din comunitate, privind fenomenul de parasire a scolii si pericolul reprezentat de acest fenomen in perspectiva unei dezvoltari locale durabile si implicarea acestora in corectarea fenomenului;

– cresterea ponderii personalului format, implicat in dezvoltarea si implementarea programelor destinate prevenirii si combaterii abandonului scolar.

Proiectul are un rol important în cresterea nivelului de educatie si de pregatire, dobandire de aptitudini, competente, abilitati, aducandu-si contributia la dezvoltarea capitalului uman si la cresterea competivitatii. 

Proiectul contribuie la realizarea obiectivelor POCU, in special la indeplinirea OS 2.4 al AP2, OT 8, PI 8.ii si a rezultatelor asteptate ale acestuia intrucat are drept scop imbunatatirea situatiei  a 420 tineri din categoria NEETs someri cu varsta intre 16-29 ani, prin cresterea numarului acestora care se reintorc in educatie in programe de tip A doua sansa, inclusiv in programe de formare profesionala initiale in scopul dobandirii de competente care sa le faciliteze accesul pe piata muncii.

 

Obiective specifice.

 

ObS 1. Organizarea, in regiunile de dezvoltare Centru si Nord-Est, de actiuni si campanii de informare si promovare a programului “A doua sansa”, cu participarea a 600 persoane (tineri care nu si-au finalizat educatia obligatorie, parinti, membri ai comunitatii) in scopul informarii si constientizarii beneficiilor reintoarcerii in sistemul de educatie a persoanelor care nu si-au finalizat educatia obligatorie.

Ob.S 2. Asigurarea grupului tinta pentru includerea in activitatile proiectului, prin recrutarea si selectia a 420 tineri din categoria NEETs cu varsta intre 16 – 29 ani in vederea readucerii acestora in sistemul de educatie in programe tip “A doua sansa”.

ObS 3. Constientizarea, consilierea si orientarea carierei a 420 tineri  din categoria NEETs cu varsta intre 16 – 29 ani in scopul readucerii acestora in sistemul de educatie, orientarea catre formare profesionala in vederea facilitarii aceesului pe piata muncii

Ob.S 4. Dezvoltarea competenţelor în domeniul egalităţii de şanse, de gen, precum şi în ceea ce priveşte stimularea si dezvoltarea stimei de sine, a constiintei propriei identitati, nediscriminarea şi respectul pentru diversitate, pentru minim 310 persoane

ObS 5. Participarea la programe tip “A doua sansa” a 310 tineri  din categoria NEETs cu varsta intre 16 – 29 ani din care  minim 286 finalizeaza programele de tip “A doua sansa”din care minim 22 obtin o calificare ca urmare a sprijinului acordat

ObS6. Diminuarea absenteismului scolar prin optimizarea comportamentelor parentale a minim 280 parinti in scopul incurajarii comportamentelor de sprijin ale parintilor, imbunatatirea relatiei parinte-copil si eliminarea comportamentelor nefavorabile dezvoltarii copilului. 

 

ObS 1 se realizeaza prin Activitatea 1 (corespunzatoare Activitatii 3 din GCS)

ObS 2 se realizeaza prin  Activitatea 2 si constituie activitate suport pentru realizarea Activitatii 3 respectiv a Activitatii 2 din GCS.

ObS3 se realizeaza prin Activitatea 3 (corespunzatoare Activitatii 1 din GCS)

ObS4 se realizeaza prin Activitatea 2 si constituie activitate suport pentru realizarea Activitatii 3 respectiv a Activitatii 2 din GCS.

ObS5 se realizeaza prin Activitatea 3 (corespunzatoare Activitatii 2 din GCS

ObS6 se realizeaza prin Activitatea 2 (corespunzatoare Activitatii 1 din GCS

 

Prin realizarea obiectivelor proiectului, respective prin rezultatele dobandite prin implementarea proiectului, va creste capacitatea de ocupare si sansele de integrare profesionala a persoanelor care au parasit timpuriu scoala, concomitent cu diminuarea riscului acestora de somaj. Prin metodologia si solutiile integrate elaborate in cadrul proiectului, va creste capacitatea comunitatilor locale de interventie si monitorizare a riscurilor privind fenomenul parasirii timpurii a scolii. Totodata, vor fi create parteneriate de tip scoala-comunitate-parinti/elevi cu o mai buna intelegere de catre parinti a importantei educatiei timpurii si a rolului lor in cadrul acesteia.

 

A1. Promovarea programului “A doua sansa” si a masurilor complementare oferite prin proiect

Dată start
Aprilie 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Durată
33 Luni

Titlu subactivitate
A1.1. Pregatirea si multiplicarea materialelor pentru campania de constientizare si informare a programului “A doua sansa” si a masurilor comlementare oferite prin proiect

Detaliere subactivitate
Se vor realiza materialele promotionale aferente campaniei de promovare a programului “A doua sansa” si a masurilor complementare , necesare pentru 28 evenimente cu participarea a 560 persoane (minim 20 pers./eveniment) care au ca ca scop informarea potentialilor constituenti a grupului tinta, a parintilor acestora, a reprezentantilor comunitatii (administratie, angajatori, ONG-uri etc.), cu privire la facilitatile si beneficiile participarii la programul “A doua sansa”, la masurile compensatorii oferite prin proiect, beneficiile si avantajele reintoarcerii in sistemul de educatie si formare pentru tinerii NEETs someri cu varste intre 16 – 29 ani. Pentru cele 28 evenimente, organizate cate 14/partener/regiune (Centru, Nord Est), se vor elabora brosuri cu continut specific celor 2 regiuni. De asemenea, pentru a se realiza implicarea comunitatii si angajatorilor in prevenirea absenteismului scolar si a reintegrarii tinerilor NEETs someri in sistemul de educatie, se vor realiza materialele necesare pentru inca 24 evenimente cate 12/partener, cu participarea a 360 persoane (minim 15/eveniment), cate 2/fiecare partener/fiecare tematica, respectiv: 1.Importanta si beneficiile pentru tinerii NEETs someri a reintegrarii in sistemul de educatie ;2. Importanta pentru comunitate a reintegrarii tinerilor NEETs someri in sistemul de educatie; 3.Importanta mentinerii in scoli a elevilor si reducerii abandonului scolar; 4.Rolul familiilor, comunitatilor si angajatorilor in reducerea parasirii timpurii a scolii; 5.Stimularea si dezvoltarea stimei de sine, a constiintei propriei identitati, a comunicarii interpersonale si a relationarii; 6.Educarea in vederea alegerii carierei. Subactivitatea contribuie la realizarea indicatorilor 4S224, 4S70, 4S149 

Dată start
Aprilie 2021

Dată încheiere
Aprilie 2021

Parteneri implicaţi
BRAHMS INTERNATIONAL S.R.L., FUNDAŢIA ”ŞCOALA COMERCIALĂ ŞI DE SERVICII” BACĂU – AFJ

Rezultate previzionate
Rezultatul #1

Amplasamente
S – Sediu Social S.C. Brahms International SRL str. Memorandului, nr. 33, Municipiul Braşov, jud. Braşov, cod postal 500045, România

Titlu subactivitate
A1.2 Derularea campaniei de promovarea programului “A doua sansa” si a masurilor complementare oferite prin proiect

Detaliere subactivitate
Se va realiza o campanie de promovare a programului “A doua sansa” si a masurilor complementare prin organizarea de 28 evenimente in regiunile Centru – jud. Brasov, Covasna, Sibiu si Nord Est – jud. Bacau, Neamt, Iasi cu participarea a 560 persoane (minim 20 pers./eveniment) avand ca scop informarea potentialilor constituenti a grupului tinta, a parintilor acestora, a reprezentantilor comunitatii (administratie, angajatori, ONG-uri etc.), cu privire la facilitatile si beneficiile participarii la programul “A doua sansa”, la masurile compensatorii oferite prin proiect, beneficiile si avantajele reintoarcerii in sistemul de educatie si formare pentru tinerii NEETs someri cu varste intre 16 – 29 ani. Se vor organiza cate 14 evenimente de catre fiecare partener, fiecare eveniment promovand facilitatile si beneficiile participarii la programul “A doua sansa”, masurile complementare oferite prin proiect. De asemenea, pentru a se realiza implicarea comunitatii si angajatorilor in prevenirea absenteismului scolar si a reintegrarii tinerilor NEETs someri in sistemul de educatie, se vor mai organiza 24 evenimente, cate 12/partener, cu participarea a 360 persoane (minim 15/eveniment), fiecare partener organizand cate 2/ fiecare din tematicile: 1.Importanta si beneficiile pentru tinerii NEETs someri a reintegrarii in sistemul de educatie ;2. Importanta pentru comunitate a reintegrarii tinerilor NEETs someri in sistemul de educatie; 3.Importanta mentinerii in scoli a elevilor si reducerii abandonului scolar; 4.Rolul familiilor, comunitatilor si angajatorilor in reducerea parasirii timpurii a scolii; 5.Stimularea si dezvoltarea stimei de sine, a constiintei propriei identitati, a comunicarii interpersonale si a relationarii; 6.Educarea in vederea alegerii carierei. Evenimentele sunt componente de inovare sociala. Fiecare participant la aceste evenimente tematice va completa un chestionar privind abandonului scolar, care va fi analizat si interpretat si din care va rezulta perceptia participantilor privind: factorii cheie ai abandonului scolar; consecintele abandonului scolar; importanta unei certificari; stoparea abandonului scolar, propuneri privind diminuarea cazurilor de absenteism scolar; eficienta aplicarii elevilor de sanctiuni pentru multe absente; solutii gasite de comunitate in prevenirea si diminuarea fenomenului de abseteism a elevilor etc. Interpretarea va fi folosuita de expertii care asigura consilierea si orientarea carierei a beneficiarilor proiectului precum si la elaborarea planurilor de interventie. Subactivitatea contribuie la realizarea indicatorilor 4S224, 4S70, 4S149 

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Parteneri implicaţi
BRAHMS INTERNATIONAL S.R.L., FUNDAŢIA ”ŞCOALA COMERCIALĂ ŞI DE SERVICII” BACĂU – AFJ

Rezultate previzionate
Rezultatul #2

Amplasamente
S – Spatii pentru evenimente in judetul Brasov str. , nr. , Judeţul Braşov, jud. Braşov, România
S – Spatii pentru evenimente in judetul Covasna str. , nr. , Judeţul Covasna, jud. Covasna, România
S – Spatii pentru evenimente in judetul Sibiu str. , nr. , Judeţul Sibiu, jud. Sibiu, România

 

 

A2. Furnizarea de servicii de consiliere și orientare a carierei pe tot parcursul vieții

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Durată
32 Luni

Titlu subactivitate
A2.1. Identificarea si recrutarea grupului tinta

Detaliere subactivitate
Grupul tinta este constituit din 420 tineri NEETs someri cu varsta intre 16 – 29 ani, inregistrati la Agentiile judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca din judetele Brasov, Covasna, Sibiu, Bacau, Neamt, Iasi care au domiciliile in aceste judete si care au parasit prematur sistemul de educatie, avand ca nivel scolar ISCED 0 – ISCED 2, din care 420 tineri NEETs someri beneficiaza de masuri de reintoarcere in educatie in programe de tip ”A doua sansa” si masuri complementare sau de masuri complementare programului. Recrutarea grupului tinta se va realiza cu respectarea principiului egalitatii de sanse si principiului nediscriminarii, fara conditionari, deosebiri, excluderi, preferinte, restrictii bazate pe criterii de rasa, nationalitate, etnie, limba, religie, categorie sociala, convingeri, gen, orientare sexuala, vârsta, handicap, boala cronica necontagioasa, infectare HIV sau apartenenta la o categorie defavorizata si alte asemenea criterii care pot conduce la acte de discriminare directa sau indirecta. In cadrul proiectului se va acorda o atentie sporita participarii la activitatile proiectului tinerilor NEETs someri apartinand grupurilor vulnerabile provenind din mediul rural sau comunitati dezavantajate socio-economic si/sau apartinand minoritatii roma. Grupul tinta este identificat: din baza de date a Agentiilor Judetene de Ocupare a Fortei de Munca din judetele in care se implementeaza proiectul; in urma campaniei de informare si promovare a programului “A doua sansa” si masurilor complementare oferite prin proiect; prin identificarea in teritoriu de catre expertii identificare si mobilizare grup tinta, avand la baza datele furnizate de AJOFM-urile judetelor Brasov, Covasna, Sibiu, Bacau, Neamt, Iasi in evidentele carora figureaza tineri NEETS cu ISCED 0-2: in jud. Brasov 1045; in jud. Covasna 527; in jud. Sibiu 1151; in jud. Bacau 1412; in jud.Iasi 722; in jud. Neamt 808. Acestia vor fi contactati de expertii identificare si mobilizare grup tinta si motivati sa participe la activitatile proiectului avandu-se in vedere criteriile de incadrare in categoria grupului tinta eligibil (declaratie pe proprie raspundere sau prin atasarea de documente dovedirii indeplinirii criteriului de eligibilitate), disponibilitatea de a urma programul ADS (A doua sansa) si la celelalte activitati ale proiectului. In cazul in care, printre tinerii NEETs care opteaza pentru participarea la ADS se identifica persoane care au beneficiat/beneficiază de programul de tip “A doua șansă” in cadrul proiectelor finanțate prin alte apeluri de proiecte finantate prin POCU, acestea vor putea face parte din grupul tinta doar cu condiția ca aceste persoane sa nu repete nivelurile de scolarizare absolvite deja in cadrul altor proiecte finantate prin POCU. De activitatile proiectului vor putea beneficia tinerii NEETs doar dupa ce Agențiile Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca din judetele in care se implementeaza proiectul au procedat la inregistrarea și profilarea acestora in una din categoriile din punct de vedere al ocupabilitatii. Inscrierea in grupul tinta presupune intocmirea unui dosar personal care contine cererea de inscriere la activitatile proiectului, documente care vizeaza eligibilitate, nivelul de educatie, acordul de prelucrare a datelor personale, iar pentru persoanele sub 18 ani, acordurile parintilor. 

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Parteneri implicaţi
FUNDAŢIA ”ŞCOALA COMERCIALĂ ŞI DE SERVICII” BACĂU – AFJ, BRAHMS INTERNATIONAL S.R.L.

Rezultate previzionate
Rezultatul #3

Amplasamente
S – Spatii pentru consiliere in jud. Covasna str. , nr. , Judeţul Covasna, jud. Covasna, România
S – Spatii pentru consiliere in jud. Sibiu str. , nr. , Judeţul Sibiu, jud. Sibiu, România
S – Spatii pentru consiliere in jud. Brasov str. , nr. , Judeţul Braşov, jud. Braşov, România
S – Sediu Social S.C. Brahms International SRL str. Memorandului, nr. 33, Municipiul Braşov, jud. Braşov, cod postal 500045, România

Titlu subactivitate
A2.2 Furnizarea de Servicii de consiliere si orientare a carierei pe tot parcursul vietii.

Detaliere subactivitate
Activitatea are ca scop: consilierea profesională pentru grupul ținta pentru incurajarea participarii la programele “A doua sansa” in scopul readucerii in sistemul de educatie a tinerilor NEETs someri care nu si-au finalizat studiile obligatorii, dezvoltarea carierei si cautarea de oportunitati de locuri de munca prin: evaluarea şi autoevaluarea personalităţii constituentilor grupului tinta (420 persoane) in vederea orientarii profesionale, dezvoltarea abilitatilor si increderii in sine in vederea luarii de către acestia a deciziei privind propria dezvoltare educativa si cariera. In cadrul activitatii se vor desfasura intalniri directe si confidentiale intre constituentul GT,expertul consiliere si psiholog în cadrul cărora au loc dialoguri deschise, interviuri, pentru identificarea cauzelor abandonului scolar astfel incat, Expertii consiliere elaboreaza planul de interventie, pentru fiecare constituent al Grupului tinta, diferentiat in functie de nevoi specifice si varsta, planul de interventie vizand cauzele abandonului scolar si continand masuri care sa conduca la reintegrarea in sistemul de educatie si dupa caz, orientarea catre formarea profesionala. Expertii consiliere vor furniza consiliere personalizata si vor elabora planuri de interventie personalizate si pentru constituentii grupului țintă care nu au depășit cu cel puțin 4 ani vârsta corespunzătoare clasei neabsolvite și care nu pot participa la programul „A doua șansă”. De asemenea, Expertii consilieri consiliază constituenții grupului țintă în luarea deciziilor legate de carieră (stabilirea scopului și obiectivelor de carieră, identificarea opțiunilor și alternativelor de carieră), informandu-i asupra locurilor de munca vacante potrivite pregatirii lor scolare si dupa caz mediaza constituentii GT pentru gasirea unui loc de munca adecvat sau in continuarea pregatirii scolare. Dupa inscriere/reintoarcerea in sistemul de educatie, prin intermediul psihologului se realizeaza evaluarea abilităţilor, intereselor şi caracteristicilor de personalitate si se întocmeste profilul psihoprofesional al elevilor in vederea participarii la programul „A doua sansa”, cu utilizarea diferitelor aparate si instrumente de psihodiagnostic. Se investigheaza aptitudinile, valorile, interesele profesionale si caracteristicile de personalitate in scopul optimizarii deciziilor legate de continuarea studiilor si de cariera, intocmindu-se raportul de evaluare psihologica, efectuarea raportului privind testele de cunostinte, efectuarea raportului potrivire participant-continuare studii scolare si chiar realizarea de exerciţii de simulare a unor interviuri de angajare. Psihologul oferă suport în elaborarea și implementarea planurilor individualizate legate de carieră; ofera interventii in situatii de criza generate de dificultatile aparute in luarea deciziilor legate de cariera (anxietate, stres, depresie). Liderul de parteneriat P1 utilizeaza si mijloace informatice de consiliere (licente teste NEOPIN, AMI, SDS). Pentru toate activitatile de consiliere a carierei pe tot parcursul vietii, unitatile de invatamant din jud. Brasov, Covasna, Sibiu vor asigura spatii corespunzatoare furnizarii serviciilor, in incinta scolilor. Activitatea se realizeaza de catre Liderul de parteneriat pentru 210 tineri NEETs someri din reg. Centru si de catre P1 pentru 210 persoane din reg. Nord Est. Liderul parteneriat si P1 poseda Certificate de Acreditare pentru Servicii de Informare si Consiliere, Medierea Muncii pe piata interna, eliberat de Ministerul Muncii , Familiei si Protectie Sociale. In special pentru tinerii minori dar si pentru cei care sunt elevi-parinti sau in intretinerea parintilor, expertii consilieri si psihologul vor realiza, in fiecare judet in care se implementeaza proiectul, PROGRAME DE EDUCATIE PARENTALA – care vor urmari optimizarea comportamentelor parentale: incurajarea comportamentelor de sprijin ale parintilor; imbunatatirea relatiei parinte-copil, eliminarea comportamentelor nefavorabile dezvoltarii copilului (ex, eliminarea atitudinilor reticente in randul parintilor: “scoala nu este o forma de a obtine ajutorul social/alocatia, a recunoaste abandonul scolar nu este o rusine, a recunoaste situatia speciala a copilului cu probleme nu este o rusine, etc.”); sustinerea efectiva a programului implica organizarea a 14 sesiuni de curs de educatie parentala respectiv cate 7 sesiuni/partener (cate 1/fiecare locatie unde se desfasoara programul ADS cu cel putin 10 familii participante/sesiune, fiecare sesiune avand aproximativ 20 ore/curs si va include minim 1 vizita la domiciliul familiei si 1 discutie individuala cu parintele); in cadrul sesiunilor de educatie parentala vor fi abordate aspecte ce tin de alimentatie, igiena si sanatate, completand la nivelul membrilor familiei, informatii pe care tinerii le primesc in cadrul activitatii de consigliere. Programul de educatie parentala constituie o componenta de nediscriminare 

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Parteneri implicaţi
FUNDAŢIA ”ŞCOALA COMERCIALĂ ŞI DE SERVICII” BACĂU – AFJ, BRAHMS INTERNATIONAL S.R.L.

Rezultate previzionate
Rezultatul #3

Amplasamente
S – Spatii pentru consiliere in jud. Covasna str. , nr. , Judeţul Covasna, jud. Covasna, România
S – Spatii pentru consiliere in jud. Sibiu str. , nr. , Judeţul Sibiu, jud. Sibiu, România
S – Spatii pentru consiliere in jud. Brasov str. , nr. , Judeţul Braşov, jud. Braşov, România
S – Sediu Social S.C. Brahms International SRL str. Memorandului, nr. 33, Municipiul Braşov, jud. Braşov, cod postal 500045, România

Titlu subactivitate
A2.3 Interventii integrate centrate pe tinerii NEETs someri participanti la programul “A doua sansa”.

Detaliere subactivitate
Ulterior inscrierii la programul “A doua sansa” sunt prevazute interventii/masuri de prevenire a abandonului scolar prin realizarea de programe educationale remediale centrate pe elevi, de tip” Scoala dupa Scoala”. Aceste programe acorda sprijin suplimentar unui numar de 310 elevi din care preconizam ca vor absolvi 268 (68% din numarul inscrisi in programul “A doua sansa”), modular cate 2 ore/sapatamana in afara programului scolar obligatoriu, fara sa reia dupa orele de curs formatul traditional de invatamant ci oferind sprijin in invatarea cu sens si semnificatie in viata de zi cu zi, in alternarea activitatilor remediale cu cele de dezvoltare personala si de crestere a stimei de sine. Pe toata perioada derularii acestor interventii, elevii vor beneficia atat de consiliere, orientare profesionala asigurata de expertii consiliere si psiholog cat si de furnizarea de Servicii educationale informale si nonformale. Sunt prevazute realizarea in fiecare judet de implementare, in grupe de max.20 elevi, in locatiile in care se organizeaza programul “A doua sansa”: – Activitati remediale: Competente cheie europene de comunicare in limba materna si intr-o limba straina- cu scopul deprinderii laturii practice a limbii prin rezolvarea unor exerciții graduale de la simplu la complex si/sau prin participarea la diverse situații de comunicare, urmarindu-se prin metode moderne de comunicare realizarea de conexiuni cu activitatile practice de zi cu zi – cate 7 sesiuni/partener; – Activitati remediale: Competente cheie europene in matematica si utilizarea tehnologiei informatiei si comunicatiilor- cu scopul de a demonstra importanta in viata de zi cu zi a principalelor operatii aritmetice, de a invata matematica cat mai distractiv si a utiliza TIC in comunicare si alte activitati personale -cate 7 sesiuni/partener; – Activitati remediale: Competente cheie antreprenoriale cu scopul de a cunoaste tipurile de resurse financiare, accesul la acestea, de a lua decizii cât mai bune privind banii si de a-si gestiona eficient resursele financiare, pentru a evita pe viitor permanenta in cercul vicios al dependentei de ajutor social /somaj; asigura un set de competente cheie pentru tineri in vederea initierii de actiuni de voluntariat si proiecte la nivel de clasa/scoala privind atragerea si gestionarea de fonduri pentru activitatile educationale– cate 7 sesiuni/partener Subactivitatea se constituie componenta de inovare sociala. 

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Parteneri implicaţi
FUNDAŢIA ”ŞCOALA COMERCIALĂ ŞI DE SERVICII” BACĂU – AFJ, BRAHMS INTERNATIONAL S.R.L.

Rezultate previzionate
Rezultatul #3

Amplasamente
S – Spatii pentru consiliere in jud. Covasna str. , nr. , Judeţul Covasna, jud. Covasna, România
S – Spatii pentru consiliere in jud. Sibiu str. , nr. , Judeţul Sibiu, jud. Sibiu, România
S – Spatii pentru consiliere in jud. Brasov str. , nr. , Judeţul Braşov, jud. Braşov, România

 

 

A3.Furnizarea de programe de tip “A doua sansa”

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Durată
32 Luni

Titlu subactivitate
A3.1 Furnizarea de programe de tip “A doua sansa”

Detaliere subactivitate
Activitatea corespunde Activitatii 2 din GCS Programul “A doua sansa” se adreseaza tinerilor NEETs someri avand varsta de 16 – 29 ani, proveniti din medii sociale diverse si cu varste variate, care nu au urmat sau nu au finalizat invatamantul primar si gimnazial; programul ofera acestor categorii de persoane posibilitatea continuarii si finalizarii invatamantului obligatoriu fara a fi nevoite sa-si intrerupa eventualele activitati profesionale sau familiale in care sunt angrenate; activitatile sunt organizate pe nivel de instruire (invatamant primar si secundar) si se adreseaza atat celor care nu au depasit cu 4 ani varsta clasei neabsolvite, cat si celor care au depasit aceasta varsta, pentru a raspunde nevoilor identificate la momentul scrierii proiectului, in conformitate cu indicatorii asumati; conform metodologiei MECTS privind organizarea programului “A doua sansa”, programul avand o durata flexibila: 2 ani pentru invatamantul primar si 3 ani pentru invatamantul secundar, acesta din urma avand si o componenta de pregatire profesionala; in functie de acordurile dezvoltate cu angajatorii se va organiza minim 1 curs calificare si/sau formare initiala/partener.Pentru realizarea activitatii se vor incheia acorduri de colaborare cu unitatile de invatamant (care devin parteneri asociati) stabilite de Inspectoratele scolare din judetele in care se implementeaza proiectul. Din grupul tinta al proiectului se vor identifica 310 tineri NEETS someri avand varsta de 16 – 29 ani,(cate 155/partener) care vor urma programul “A doua sansa” :280 beneficiari ai programului ADS pentru invatamantul primar si 30 beneficiari ai programului ADS pentru invatamantul secundar inferior. Se preconizeaza ca cel putin 286 elevi (cate 143/partener) vor finaliza programul ADS, din care 264 vor fi beneficiari ai programului “A doua sansa”pentru invatamantul primar si vor dobandi certificate de absolvire a invatamantului obligatoriu de nivel primar si 22 vor fi beneficiari ai programului “A doua sansa” pentru invatamantul secundar inferior si vor dobandi certificate de absolvire al ciclului inferior al liceului. Absolventii programului “A doua sansa” pentru invatamantul secundar inferior vor urma un stagiu de pregatire practica de 720 ore si prin promovarea examenului de certificare a competentelor profesionale dobandesc si certificate de calificare profesionala de nivel 3. Se preconizeaza ca fiecare partener sa organizeze cate 7 clase cu 20 elevi pentr ADS invatamant primar obligatoriu si 1 clasa cu 15 elevi pentru ADS pentru invatamantul secundar inferior dar, numarul de clase, numarul de elevi/clasa si locatiile de desfasurare se vor stabili in functie de numarul de tineri NEETS care provin din localitati limitrofe locatiei avand posibilitatea frecventarii programului de invatamant. In perioada elaborarii proiectului s-au purtat discutii cu Inspectoratele Scolare Judetene din judetele in care se implementeaza proiectul si cu conducerile unitatile de invatamant care sunt autorizate sa organizeze programul “A doua sansa” care ne-au asigurat de flexibilitatea programului care va permite elevilor sa finalizeze forma de program in care sunt inscrisi si ne-au prezentat cerintele de desfasurare in conformitate cu prevederile Metodologiilor privind derularea programului “A doua sansa” pentru invatamantul primar si pentru invatamantul secundar inferior aprobate prin Ordinul MECTS 5248/2011 actualizat, venind in sprijinul bugetarii activitatii. Pentru realizarea activitatii este prevazuta dotarea fiecarei locatii in care se organizeaza programul “A doua sansa” cu cate 20 tablete, 1 laptop si un videoproiector (care dupa finalizarea proiectului vor ramane in dotarea unitatii de invatamant). Activitatea contribuie la realizarea indicatorilor 4S70, 4S149 

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Parteneri implicaţi
FUNDAŢIA ”ŞCOALA COMERCIALĂ ŞI DE SERVICII” BACĂU – AFJ, BRAHMS INTERNATIONAL S.R.L.

Rezultate previzionate
Rezultatul #4

Amplasamente
S – Sali de clasa in judetul Sibiu str. , nr. , Judeţul Sibiu, jud. Sibiu, România
S – Sali de clasa in judetul Brasov str. , nr. , Judeţul Braşov, jud. Braşov, România
S – Sali de clasa in judetul Covasna str. , nr. , Judeţul Covasna, jud. Covasna, România

 

 

A4.Masuri de sprijin

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Durată
32 Luni

Titlu subactivitate
A4.1 Masuri de sprijin

Detaliere subactivitate
Activitatea corespunde A4 din GCS. Pentru constituentii grupului tinta care sunt selectati pentru participare la programele”A doua sansa” sunt prevazute masuri de sprijin financiar si material care faciliteaza accesul la servicii educationale, prin abordarea nevoilor copiilor/elevilor/tinerilor si prin asigurarea de spatii si echipamente necesare dezvoltarii propice a activitatilor educationale (scolile in care sunt inscrisi in programe ADS tinerii NEETs someri vor fi dotate cu echipamente astfel incat sa asigure un nivel ridicat si in acelasi timp atractiv de instruire). Astfel pentru realizarea activitatilor este prevazuta dotarea fiecarei locatii in care se organizeaza programul “A doua sansa” cu cate 20 tablete, 1 laptop si un videoproiector (care dupa finalizarea proiectului vor ramane in dotarea unitatii de invatamant); sprijinul financiar pentru tinerii NEETs someri din programul ADS are rolul de a acoperi unele nevoi imediate care impiedica participarea la educatie si de a stimula frecventa regulata; face parte din categoria actiunilor cu impact direct asupra accesului la educatie si prevenirea reducerea parasirii timpurii a scolii (rechizite, transport, hrana pe perioada participarii la programul “A doua sansa” si pentru cele 720 ore practica la care participa tinerii NEETS someri beneficiari ai programului“A doua sansa” invatamant secundar inferior, subventii acordate tuturor absolventilor programului “A doua sansa”). De asemenea, pentru incurajarea comportamentelor de sprijin ale parintilor, imbunatatirea relatiei parinte-copil, eliminarea comportamentelor nefavorabile dezvoltarii copilului, proiectul prevede actiuni adresate atat parintilor elevilor cat si elevilor-parinti. Pentru absolventii invatamantului secundar inferior care obtin o calificare sunt prevazute actiuni de consiliere speciala si de realizare a implicarii comunitatii si angajatorilor in prevenirea absenteismului scolar si a reintegrarii tinerilor NEETs someri si a ocuparii pe piata muncii. 

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Parteneri implicaţi
BRAHMS INTERNATIONAL S.R.L., FUNDAŢIA ”ŞCOALA COMERCIALĂ ŞI DE SERVICII” BACĂU – AFJ

Rezultate previzionate
Rezultatul #7

Amplasamente
S – Sediu Social S.C. Brahms International SRL str. Memorandului, nr. 33, Municipiul Braşov, jud. Braşov, cod postal 500045, România

 

 

A5. Activitate transversala – Managementul proiectului

Dată start
Aprilie 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Durată
33 Luni

Titlu subactivitate
A5.1 Activitate transversala – Managementul proiectului

Detaliere subactivitate
Asigura coordonarea eficienta a proiectului prin utilizarea unor instrumente si metode de monitorizare ce vor garanta urmarirea stricta a realizarii activitatilor din proiect in conformitate cu graficul activitatilor, presupunand actiuni ale managerului de proiect de coordonare a tuturor activitatilor, de aprobare a instrumentele de lucru, de intocmire a planului de masuri de informare si publicitate, de verificare a desfasurarii procesului de achizitii publice, de elaborare a procedurilor operationale, de monitorizare a activitatii membrilor echipei de implementare, de reprezentare a organizatiei in relatia cu tertii, de asigurare a implementarii proiectului in concordanta cu prevederile contractului, a legislatiei comunitare si nationale si a instructiunilor AM POCU.

Dată start
Aprilie 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Parteneri implicaţi
BRAHMS INTERNATIONAL S.R.L.

Rezultate previzionate
Rezultatul #5

Amplasamente
S – Sediu Social S.C. Brahms International SRL str. Memorandului, nr. 33, Municipiul Braşov, jud. Braşov, cod postal 500045, România

 

 

A6 Activitate transversala -Activitati suport pentru management si alte activitati indirecte

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Durată
32 Luni

Titlu subactivitate
A6.1. Activitati care se subscriu capitolului de cheltuieli indirecte

Detaliere subactivitate
Activitatea 6 este o activitate auxiliara, care se subscrie prevederilor din Ghid privind rata forfetara de 15% din costurile salariale directe (care nu sunt subcontractate), in care se incadreaza cheltuielile indirecte necesare derularii proiectului, alocate pe fiecare partener proportional cu cheltuielile salariale directe ale fiecaruia. Aici se includ in buget cheltuielile de informare si publicitate, care sa acopere cerintele minime din Ghid si din Manualul de identitate vizuala, cheltuieli cu salariile aferente expertilor suport pentru activitatea managerului de proiect, salarii aferente personalului auxiliar si administrative, cheltuieli cu utilitatile sediilor de proiect, cu comisioanele bancare etc. 

Dată start
Mai 2021

Dată încheiere
Decembrie 2023

Parteneri implicaţi
BRAHMS INTERNATIONAL S.R.L., FUNDAŢIA ”ŞCOALA COMERCIALĂ ŞI DE SERVICII” BACĂU – AFJ

Rezultate previzionate
Rezultatul #6

Amplasamente
S – Sediu Social S.C. Brahms International SRL str. Memorandului, nr. 33, Municipiul Braşov, jud. Braşov, cod postal 500045, România


Pentru înscrierea în activitățile proiectului va stam la dispoziție telefonic sau prin mail. 

0749150297 www.scsbacau.ro scsbacau@yahoo.com




 

Adauga un comentariu

?
Loading...