anunturi achizitie

anunturi achizitie

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 700/ 12 Aprilie 2021
Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102,
Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau
Titlu : Furnizare mobilier
Descriere: Achizitionarea de 10 Seturi de masa cu scaun moderne adaptabile lectii interactive in format conferinta pentru laboratorul de informatica
Cod CPV : 39134000-0
Castigator: SC CIMCONS SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si aprezentat oferta de 5900 lei cu TVA- declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul SC CIMCONS SRL este asteptat la semnarea contractului. (Acordului de furnizare)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr.699 /12 Aprilie 2021 Anunt achizitie
Titlu: Furnizare Catering pentru grup tinta
Descriere:Catering pentru participanti la Cursuri de formare si Seminarii
COD CPV : 55520000-1
Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău- PARTENER 3
Titlul proiectului:Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor
Cod proiect 135102
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Elena SOVA
Telefon: 0743 411 063
E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 19 Aprilie 2021, ora 08:00.
b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.
c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 19 Aprilie 2021, ora 16:00.
Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.
Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.
DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE
DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 642 /05.04.2021 Anunt achizitie
Titlu: Furnizare mobilier
Descriere: 10 Seturi de masa cu scaun moderne adaptabile lectii interactive in format conferinta pentru laboratorul de informatica * 600 lei fiecare.
COD CPV : 39134000-0 Mobilier
Achizitor:Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău  PARTENER 3
Titlul proiectului:Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor
Cod proiect 135102
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Elena SOVA
Telefon: 0743 411 063
E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora):12.04.2021, ora 08:00.
b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.  
c) Evaluarea ofertelor se va face in data de  12.04.2021, ora 16:00.
Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata  la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata. Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.
DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE
DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 615 /01.04.2021 Anunt Achizitie
Titlu: Furnizare mobilier
Descriere: 10 Seturi de masa cu scaun moderne adaptabile lectii interactive in format conferinta pentru laboratorul de informatica
COD CPV : 39134000-0 Mobilier
Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău – PARTENER 3  
Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor
Cod proiect 135102
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Elena SOVA
Telefon: 0743 411 063
E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 08.04.2021, ora 08:00.
b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.  
c) Evaluarea ofertelor se va face in data de  08.04.2021, ora 16:00.
Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata  la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata. Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului. 

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 605 /31 Martie 2021
Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102
Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau
Titlu : Furnizare computere portabile si licente
Descriere: Achizitionarea de laptopuri 10 buc, mouse 10 buc si pachete office 10 buc
Cod CPV : 30213100-6 Laptop , 48000000-8 Mouse, 30237410-6 Pachete Office
Castigator: Computers Group SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si a prezentat oferta de 49 050 lei cu TVA – declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul Computers Group SRL este asteptat la semnarea contractului. ( Acordului de furnizare)

 

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 602 /31 Martie 2021
Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102,
Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau
Titlu : Furnizare Materiale tiparite
Descriere: Materiale si mape tiparite, pentru grupul tinta, folosite in realizare evenimente grup tinta si cursuri formare profesionala
COD CPV : 79800000-2 Materiale tiparite
Castigator: Fabrica de tipar SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si a prezentat oferta de 11 979 lei cu TVA – declarata castigatoare.
Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul Fabrica de tipar SRL este asteptat la semnarea contractului. ( Acordului de furnizare)

 

 

 

 

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 593 / 30 Martie 2021

Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102,
Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau

Titlu : Furnizare tonere pentru multifunctionala (imprimante/fotocopiator/laser)
Descriere: Tonere necesare etapei de consiliere, evenimentelor pentru indetificare grup tinta si pentru actiunille de crestere a participarii FPC

Cod CPV : 30125120-8, 30125110-5
Castigator: COMPUTERS GROUP SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si a prezentat oferta de 19 156 lei cu TVA – declarata castigatoare.Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul COMPUTERS GROUP SRL este asteptat la semnarea contractului. ( Acordului de furnizare)

 

 

 

 

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor  primite din piata, in vederea atribuirii nr.  582 /29 martie 2021 

Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102

Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau

Titlu : Furnizare produse de papetarie

Descriere: Produse de papetarie necesare pregatirii etapei de consiliere, evenimentelor pentru identificare grup tinta si pentru actiunille de crestere a participarii FPC

Cod CPV : 39263000-3 Produse papetarie

Castigator: SC STEF SRL indeplineste conditiile tehnice stabilite si a prezentat oferta de 19 032 lei cu TVA – declarata castigatoare.

Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul SC STEF SRL este asteptat la semnarea contractului. (Acordului de furnizare)

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii

nr. 571 /26 martie 2021

Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102

Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau

Titlu : Organizare evenimente

Descriere: Inchirierii unei sali cu dotarile adecvate si servirea mesei pentru grup tinta in cadrul Seminariilor/ evenimentelor in locatiile inchiriate

COD CPV : 55300000-3; 70310000-7

Castigator: SC SELA SRL – indeplineste conditiile Tehnice stabilite si a prezentat oferta de 56 064 lei cu TVA – declarata castigatoare.

Prezentul anunt ramane publicat timp de 8 zile, termen in care reprezentantul SC SELA SRL este asteptat la semnarea contractului. ( acordului de furnizare).

 

 

 

 

NOTA PRIVIND DETERMINAREA VALORII ESTIMATIVE ACTUALIZATE

In vederea verificarii actualitatii valorii estimate a achiziţiei directe, cu rezultatele cercetarii ofertelor primite din piata, in vederea atribuirii nr. 567 /26 martie 2021

Pentru proiectul: MICCA – Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor, Cod SMIS 135102, POCU/726/6/12/135102

Beneficiar: Partener 3 : Fundatia Scoala Comerciala si de Servicii – Bacau

Titlu : Închiriere vehicule

Descriere: Inchirierea unui autovehicul necesar implementare proiect 23 luni COD CPV : 34110000-1

Castigator: Premium Leasing SRL – îndeplinește tehnice stabilite și a prezentat oferta de 71469 lei cu TVA -declarată câștigătoare.

Prezentul anunt ramane publicat timp de 6 zile, termen in care reprezentantul Premium Leasing SRL este asteptat la semnarea contractului. (acordului de furnizare).

 

 

 

Nr. 539/24.03.2021  Anunt Achizitie

Titlu: Furnizare Materiale tiparite

Descriere: Materiale si mape tiparite, pentru grupul tinta, folosite in realizare evenimente grup tinta si cursuri formare profesionala COD CPV : 79800000-2 Materiale tiparite

Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect 135102

INFORMAŢII GENERALE

Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău  – Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3

Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania

Persoană de contact: Elena SOVA – Telefon: 0743 411 063 – E-mail: scsbacau@yahoo.com

a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 31 Martie 2021, ora 08:00.

b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.  

c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 31 Martie 2021, ora 16:00.

Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.

COMUNICAREA OFERTEI CÂȘTIGĂTOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata  la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata. 

Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.

MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului.

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 529 /23.03.2021 Anunt Achizitie 

Titlu: Furnizare tonere pentru multifunctionala (imprimante/fotocopiator/laser)

 Descriere: Tonere necesare etapei de consiliere, evenimentelor pentru indetificare grup tinta si pentru actiunille de crestere a participarii FPC  COD CPV : 30125120-8, 30125110-5

Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect 135102

INFORMAŢII GENERALE

Achizitor:Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău  Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3

Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania

Persoană de contact: Elena SOVA – Telefon: 0743 411 063 – E-mail: scsbacau@yahoo.com

a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 30 Martie 2021, ora 08:00.

b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.  

c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 30 Martie 2021, ora 16:00

Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.

COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata  la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata. 

Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.

MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului. 

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

Nr. 522 /22.03.2021 Anunt Achizitie
Titlu: Furnizare computere portabile si licente
Descriere: Achizitionarea de laptopuri 10 buc, mouse 10 buc si pachete office 10 buc COD CPV : 30213100-6 Laptop , 48000000-8 Mouse, 30237410-6 Pachete Office
Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect 135102
INFORMAŢII GENERALE
Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău  Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3
Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania
Persoană de contact: Elena SOVA – Telefon: 0743 411 063 – E-mail: scsbacau@yahoo.com
a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 31 Martie 2021, ora 08:00.
b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.  
c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 31 Martie 2021, ora 16:00.
COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata  la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata. 
Castigatorul ramane publicat timp de minim  10 zile calendaristice.
MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 10 zile de publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului. 
DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE
DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

Nr. 521/22.03.2021 ANUNT ACHIZITIE

Titlu: Furnizare produse de papetarie

Descriere: Produse de papetarie necesare pregatirii etapei de consiliere, evenimentelor pentru identificare grup tinta si pentru actiunille de crestere a participarii FPC

COD CPV : 39263000-3 Produse papetarie

Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect 135102

INFORMAŢII GENERALE

Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3

Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania

Persoană de contact: Elena SOVA – Telefon: 0743 411 063 – E-mail: scsbacau@yahoo.com

a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 29 Martie 2021, ora 08:00.

b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.

c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 29 Martie 2021, ora 16:00.

Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.

COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata.

Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.

MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertantul castigator este asteptat la semnarea contractului. .

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

 

 

 

 

Nr. 518 / 19.03.2021  ANUNT DE ACHIZITIE

Titlu: Organizare evenimente

Descriere: Inchirierea unei sali cu dotarile adecvate si servirea mesei pentru grup tinta in cadrul Seminariilor/ evenimentelor in locatiile inchiriate: COD CPV : 55300000-3; 70310000-7

Titlul proiectului:Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect 135102

INFORMAŢII GENERALE

Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău  Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3 

Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania

Persoană de contact: Elena SOVA Telefon: 0743 411 063 E-mail: scsbacau@yahoo.com

a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 26 Martie 2021, ora 08:00.

b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.  

c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 26 Martie 2021, ora 16:00.

Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.

COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata  la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata. 

Castigatorul ramane publicat timp de minim 8 zile calendaristice.

MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 8 zile de publicarea castigatorului, ofertantul castigator este asteptat la semnarea contractului. .

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

 

 

Nr.519/19.03.2021 ANUNT ACHIZITIE

Titlu: Închiriere vehicule

Descriere: Inchirierea unui autovehicul necesar implementare proiect 23 luni COD CPV : 34110000-1

Titlul proiectului: Masuri integrate de crestere a calificarii angajatilor Cod proiect: 135102

INFORMAŢII GENERALE

Achizitor: Fundaţia “Şcoala Comercială şi de Servicii” Bacău  Calitatea achizitorului în cadrul proiectului PARTENER 3

Adresă: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania

Persoană de contact: Elena SOVA Telefon: 0743 411 063 E-mail: scsbacau@yahoo.com

a) Termen limită de depunere a ofertelor (data şi ora): 26 Martie 2021, ora 08:00.

b) Adresa unde se primesc ofertele: str. Pasajul Revolutiei, nr. 3, etaj 4 Localitatea: Bacău, Tara: Romania. Ofertele precum si comunicarile procedurii se vor face fie prin adresa scrisa , prin email sau fax.  

c) Evaluarea ofertelor se va face in data de 26 Martie 2021, ora 16:00.

Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilită în documentaţia pentru ofertanţi sau la o altă adresă decât cea indicată mai sus, nu va fi evaluată de achizitor, acestea fiind păstrate la sediul achizitorului.

COMUNICAREA OFERTEI CASTIGATOARE: Se va face pe site-ul www.scsbacau.ro , in data stipulata  la pct.1, lit.c., dupa ora stipulata. 

Castigatorul ramane publicat timp de minim 6 zile calendaristice.

MODALITATE DE SEMNARE A CONTRACTULUI: In termen de 6 zile de la publicarea castigatorului, ofertatul castigator este asteptat la semnarea contractului

DESCARCA NOTA DE VERIFICARE A VALORII ESTIMATIVE CARE CUPRINDE SPECIFICATIILE TEHNICE SI TOATE DETALIILE

DESCARCA FORMULARUL DE OFERTA!

 

Adauga un comentariu

?

Tarifele cursurilor noastre sunt imbatabile

deoarece nu percepem alte taxe : gen examinare sau acreditare. Toate aceste taxe sunt cuprinse în beneficiile oferite de către Școala Comercială clienților care aleg să lucreze cu noi.

Loading...