fbpx

Cursuri acreditate UE

Noutăți - Scoala Comerciala BacauScoala Comerciala Bacau | Acreditate si recunoscute UE

BLOG

Instruire & Digitalizare gratuita pentru angajatii firmei tale!

Instruieste-ti gratuit angajatii si fii si tu printre firmele care obtin digitalizare la zero costuri!

Stii ca digitalizarea activitatilor ti-ar creste afacerea, dar te impiedica de mult timp faptul ca e costisitor si dificil de aplicat? Unde se mai adauga și fluctuatia personalului…

Suntem Scoala Comerciala – furnizor acreditat de cursuri de formare si perfectionare cu o experienta de 16 ani si peste 20.000 de absolventi. Am pregatit o solutie pentru problema de mai sus! Ce poate fi mai potrivit decat o solutie GRATUITA?

Rezolva alaturi de noi problema pregatirii corespunzatoare a angajatilor sau lipsa cunostintelor digitale la zero costuri! Cum? Prin:
-Identificarea lipsurilor angajatilor tai alaturi de un consultant dedicat tie si afacerii tale
-Inscrierea si urmarea cursului potrivit fiecarui angajat folosind metode dovedite care ii incurajeaza cu atat mai mult sa invete
-Performanta angajatilor tai la locul de munca.

Iata cursurile in care angajatii tai evolueaza:

Curs Designer Pagini Web, cod COR 216613
Curs DTP Designer (Grafician PC), cod COR 216612
Curs Manager Securitatea Informatiei, cod COR 121118
Curs Administrator Baze de Date, cod COR 252101
Curs Administrator Retea de Calculatoare, cod COR252301
– Curs Operator Introducere, Validare si Prelucrare Date, cod COR 4113.2.1
Curs Promovare retele socializare
Curs Utilizare Soft Gestiune si Comenzi

BONUS! Poti fi una dintre cele 11 firme care beneficiaza de toate materialele si instrumentele pentru a crea o instruire pre-inregistrată. Cum te ajuta aceasta pre-inregistrare pe viata?

-Instruiesti rapid & eficient angajatii noi
-Economisesti timpul angajatilor care s-ar fi ocupat de instruire
-Si astfel, eficientizezi activitatile tuturor angajatilor si obtii o performanta mai buna!

Cum decurge colaborarea?

Ne intalnim intr-o campanie de constientizare si formare pentru a ne cunoaste! Astfel, tu descoperi cum te putem ajuta si ce obtii in colaborarea cu noi – o solutie complet gratuita de instruire a angajatilor & digitalizare la locul de munca.

Ulterior, aplicam un instrument in cadrul firmei pe baza caruia analizam posibilitatea si perspectivele de dezvoltare, precum si potentialul de digitalizare. Diagnosticam si propunem solutia incat firma ta sa progreseze!

Identificam persoanele care nu detin competente digitale sau cu deficit printr-o evaluare initiala de tip chestionar-tehnic si in functie de rezultate si de recomandarea angajatorilor, selectam persoanele care vor urma cursurile si mai exact ce tip de curs li se potriveste din lista noastra disponibila. Afla la final actele necesare pentru inscriere!

Pe parcusul desfasuratii activitatilor, cat si la final, vom evalua persoanele din cadrul cursurilor pentru a ne asigura ca inteleg pe deplin informatiile, ca au posibilitatea sa practice, sa aplice si au sansa sa adreseze intrebari. Iar pentru ca lectorul foloseste metode inovative de predare, participantii vor fi cu atat mai stimulati sa invete si sa aiba dorinta de autodepasire.
La final, toti absolventii vor primi certificatele necesare pentru a dovedi competentele obtinute.

Sună acum pentru mai multe detalii despre noua ta modalitate de instruire a angajaților!

Telefon: 0787 370 731 – Iulia Matei

Ne poti gasi si pe Facebook sau LinkedIn!

Afla mai multe »

Scoala Comerciala vine cu noi cursuri la Iasi!

Scoala Comerciala vine cu noi cursuri de calificare Iasi! Am sustinut peste 15.000 de cariere. Implineste-o si tu alegand o gama larga cursuri de calificare Iasi: infrumusetare, HoReCa sau TESA. Odata cu extinderea geografica de la Bacau la Roman si Iasi, tu ai acum sansa de a evolua invatand meseria dorită sau perfectionandu-te intr-un anumit domeniu!

din Bacau si Roman, pana la Iasi ajungem

De ce sa alegi Scoala Comerciala?

1. Calitatea cursurilor

Succes garantat: Cand alegi Scoala Comercială, ai garanția unui curs de calitate, înveți cu drag, înveți real, pornești drumul spre succes!  

De-a lungul timpului, am pregatit peste 15.000 de absolvenți si ne-am dezvoltat portofoliul de cursuri, însă accentul s-a pus mai ales pe completarea si perfectionarea cursurilor existente. În funcție de schimbările legislative, de cerințele pieței, de schimbările dorite de cursanti si de descoperirea unor noi metode de predare – Școala Comercială am  adaptat cursurile fiecărei schimbări, astfel se invata notiuni utile si aplicabile.

Indiferent de mediul in care se preda – fie fizic sau online, noi structuram cursurile si modul de predare pentru ca activitatea sa se desfasoare urmand mereu scopul sa fim cei mai buni, iar absolventii sa aiba succes! Toate notiunile teoretice sunt aplicate in exemple concrete sau in practica. Astfel, fiecare cursant este gata sa profeseze in domeniu chiar si din a doua zi după absolvire. 

 

2. Lectori dedicati si bine pregatiti

Performanta: Totul incepe de la selectarea unui lector de renume cu experienta vasta si dovedita intr-un anumit domeniu, fie ca este pentru un curs Iasi, Bacau, Roman sau online. Dar mai ales, alegem un lector care iubeste ceea ce face si care este dornic sa ii invete si pe altii ce stie sa faca. Ulterior, alegem metode de predare dovedite ca fiind eficiente si le adaptam in functie de cursantii nostri. Standardul nostru este ca fiecare cursant sa inteleaga tot ceea ce lectorul ii preda, sa afle informații cu care sa aiba succes in cariera si sa vina de placere la curs. 

Fie ca alegi cursuri Iasi sau in alt oras, fiecare lector dedica timp special pentru sesiuni de intrebari si raspunsuri. Atunci cand un cursant nu intelege ceva, lectorul vine cu explicatii suplimentare. Astfel, la finalul fiecarei sedinte de curs, tu vei fi inteles pe deplin noile notiuni invatate. 

 

3. Preturi accesibile la cursurile de calificare

Competitivitate: Pentru a face cursurile accesibile pentru toate persoanele care vor o schimbare in cariera sau care sunt abia la inceput, venim cu preturi convenabile la cele peste 15 cursuri de calificare Iasi. Cursurile se pot achita in rate egale – prima rata la inscriere pentru rezervarea locului la curs, iar celelalte rate se pot achita oricand, pana in ziua examenului.

Pretul cursului include tot ce au nevoie cursantii pentru a invata, in functie de cursul ales: produse/instrumente, suport de curs, pix, agenda. Astfel, cursantii trebuie sa participe la sedinte doar cu dorinta de a invata si niciun obiect anume!

 

Cursuri fizice in Iasi VS. Cursuri online

Flexibilitate: Cursurile care se bazeaza pe discutii si exercitii de tip hartie-creion se pot urma si in varianta online. Astfel, indiferent daca participi de acasa, de la lucru sau din orice alt loc, poti urma cursurile noastre. Asta este cu atat mai util pentru cursantii din localitatile indepartate care nu pot ajunge la curs Iasi din diferite motive.

Seriozitate: Cursurile fizice care necesita practica, precum cele din domeniul infrumusetarii sau anumite cursuri TESA & HoReCa se sustin fizic. Cursantii fac practica intr-o sala dotata cu toate instrumentele de care au nevoie pentru a deprinde noile abilitati, conform cursului ales. La finalul cursului, absolventii nostri sunt pregatiti sa lucreze cu incredere in domeniu.

 

Reducerile Scolii Comerciale la Iasi

Economii: Pe langa preturile convenabile, dispunem si de oferte la cursuri de calificare Iasi. Toate persoanele care se inscriu si achita prima rata cu cel putin 30 de zile inainte de data de deschidere a cursului beneficiaza de 12% reducere. Iar cei care se inscriu si platesc prima rata cu cel putin 7 zile inainte de deschiderea cursului au 7%. 

Recunostinta: Daca urmezi 1 curs la noi, la urmatorul curs ai 10% reducere, la al treilea curs 15% reducere, la al patrulea curs 20% reducere, la al cincilea curs 30% reducere, iar la al saselea curs si pe viata ai 40% reducere. Iti incurajam dorinta de evolutie cu promotii continue! Reducerea se aplica doar persoanelor fizice care urmeaza cursul in nume propriu. Pentru companii avem preturi preferentiale si putem discuta despre ofertele de colaborare, precum Unitate Protejata.

 

Cum te inscrii la noile cursuri de calificare din Iasi?

Lejeritate: Inscrierile la cursuri Iasi (atat fizice, cat si online) se pot realiza in 2 moduri. Te asteptam la sediul nostru pentru a-ti rezerva locul! Avem nevoie doar de cateva documente pentru a te inscrie, iar alte acte iti vom solicita ulterior. O alta modalitate de a te inscrie este cea online – adica pe website-ul nostru. Pe pagina de inscrieri cursuri de calificare Iasi, tu iti alegi cursul dorit, introduci cateva date si incarci documentele necesare.

In ambele cazuri de inscriere, unul din colegii nostri te va contacta inainte de sedinta de deschidere a cursului. Esti introdus si intr-un grup cu ceilalti participanti ai cursului pentru a afla noutati legate de curs, programul cursului si alte detalii. Astfel, te tinem la curent cu tot ce se intampla la curs!

Ne puteti gasi si pe Facebook la Scoala Comerciala Iasi.

Afla mai multe »

Cursuri de calificare acreditate

Cursuri de calificare

Ești la începutul carierei tale sau vrei să-ți schimbi complet locul de muncă? Un curs de calificare te introduce în domeniul dorit de tine, iar la Școala Comercială ai garanția învățării și acreditare. În plus, indiferent de cursul dorit, ai absolut totul inclus la costuri accesibile și achiți în rate. Adică nu ai niciun alt cost ascuns – examinare, materiale sau altele. Primești tot ce ai nevoie pentru a învăța!

da startul carierei tale in domeniul dorit: infrumusetare, HoReCa, TESA sau office

De ce să alegi cursurile Școlii Comerciale?

Domeniile în care te poți forma sunt vaste – de la cursuri de înfrumusețare, cursuri HoReCa și traininguri sau cursuri de perfecționare TESA, până la cursuri pentru firme. În fiecare din aceste domenii, adăugăm cursuri noi care corespund cu cererea de pe piața muncii. Adică atunci când o anumită meserie sau aptitudine este tot mai cerută și nu se află în portofoliul nostru, începem demersurile pentru ca tu să poți găsi cursurile de formare profesională în domenii cerute de angajatori.

Pentru fiecare curs, alegem lectori experimentați, pregătiți ca la carte și care au dorința de a împărtăși cu ceilalți ceea ce cunosc. Având cunoștințe vaste și fiind gata să răspundă la toate întrebările cursanților, tu vei înțelege pe deplin domeniul cursului pe care îl urmezi și nu vei rămâne cu nelămuriri.

Și deoarece fiecare industrie evoluează ori i se schimbă reglementările, adaptăm aceste cursuri de formare încât absolvenții să poată profesa cu ușurință și încredere. Cum facem asta? Prin cercetarea constantă a pieței, ținerea la curent cu schimbările legislative, dar și cu dorințele cursanților noștri prin chestionarele aplicate. 

 

Cât este de importantă acreditarea? 

Acreditarea obținută în domeniul în care dorești să profesezi, face diferența la angajare  indiferent de țara în care dorești să lucrezi. Pe lângă competențele dobândite într-un curs de calificare la Școala Comercială, primești și o diplomă acreditată care atestă faptul că ești pregătit într-un anumit domeniu. Diploma aceasta este recunoscută în România și în toate statele Uniunii Europene.

Pe diploma acreditată, un potențial angajator va vedea exact care sunt competențele pe care tu le stăpânești și poate decide, că ești potrivit cu locul de muncă.. În plus, anumite meserii necesită obligatoriu deținerea unei diplome acreditate pentru a profesa. Astfel, există siguranța legală că tu cunoști aspectele meseriei în care lucrezi.

Alegând un furnizor de formare profesională cum suntem noi, cei de la Școala Comercială, obții diplomă acreditată în România și UE, iar tu profesezi legal în orice stat european îți dorești. Adică toate competențele și cunoștințele dobândite de tine sunt recunoscute de fiecare stat și poți să te angajezi la orice companie din acel stat. 

 

Ce ai inclus în prețul cursurilor noastre?

Calitatea este punctul forte pe care îl oferim cursanților. Adică la finalul oricărui curs de calificare disponibil, garantat tu ești pregătit să profesezi în domeniul studiat, iar toate informațiile pe care le înveți sunt aplicabile. Lectorul oferă exemple concrete la curs, ușor de înțeles. Iar la fiecare curs, tu ai posibilitatea de a cere informații suplimentare, lectorul asigurându-se că ești “stăpân” pe noțiuni.

În prețul cursurilor noastre, noi îți oferim tot ceea ce ai nevoie să înveți: suport de curs,materialele de practică, taxa de examinare și la anumite cursuri kit-uri de lucru. Nu trebuie să aduci nimic, precum instrumente sau produse. Noi punem la dispoziția cursanților necesarul pentru curs. 

De asemenea, nu avem nicio taxă suplimentară ascunsă. În preț este inclus orice cost – materiale, examen și altele. Tu afli costul complet al cursului încă de la început, când vrei să afli informații.Cursurile se achită în rate egale, tocmai pentru a fi mai accesibili pentru orice persoană dornică de formare profesională într-un domeniu anume.

 

Cui se adresează cursurile noastre?

Cursurile noastre se adresează oricărei persoane fizice și oricărei companii care dorește să își formeze angajații. Adică oricine este dornic să descopere un anumit domeniu sau o reconversie profesională, are posibilitatea de a se înscrie la cele peste 50 de cursuri de formare din portofoliul nostru. 

Cât pentru companii, oferim atât cursuri care îi formează și îi specializează pe angajați, dar și peste 100 de traininguri personalizate. În plus, avem colaboratori și pe partea de teambuilding & business events, printre care se află și un hotel în Slănic Moldova – Complex Panoramic, deținând o sală de conferințe de 80 de locuri dotată ultra-modern.

Un alt alt colaborator este Vila Teleconstrucția care oferă cazare în Slănic Moldova cu SPA (piscină, saună, jacuzzi), sală de tenis și sală de biliard. Iar Hotel Dobru este o altă cazare Slănic Moldova cu numeroase camere și ciubăr. Indiferent de locația pe care o alegeți pentru teambuilding sau eveniment business (care necesită cazare), aveți acces la toate facilitățile celor 3 locații. Acestea dețin și restaurante cu terasă. 

 

Peste 15.000 absolvenți

Din anul 2006 și până în prezent, am pregătit peste 15.000 absolvenți și ne-am dezvoltat constant portofoliul de cursuri, în funcție de cerințele de pe piață. Livrăm la nivel național în toate colțurile țării, iar de curând am deschis și sedii stabile oferind cursuri practice în Roman și în Iași.

Afla mai multe »
step by step curs scoala comerciala Bacau

Cursuri online

Cursuri online

Cursuri online

step by step

 

Nicio data nu a fost mai simplu sa inveti, sloganul #stayathome e si pentru tine, urmaresti si interactionezi cursurile online impreuna cu colegii si lectorii, comod de acasa

Fii la curent pe paginile noastre de facebook si insagram

 

 

 

Afla mai multe »

Anunț important! (COVID – 19

Anunț important!!!

Având în vedere contextul actual în ceea ce privește criza infecției cu noul coronavirus (COVID – 19), vă informăm că toate cursurile Școlii Comerciale și de Servicii se vor desfășura normal în limita prevederilor legale.
Specificăm faptul că acestea vor avea loc normal atât timp cât se vor respecta câteva reguli de igenă de bază, la intrarea în sală se va face dezinfectarea mâinilor, persoanele care strănută o fac doar în șervețele, persoanele care sunt răcite le este recomandat să nu participe la curs și să rămână acasă.
Cel mai IMPORTANT lucru de specificat este: KEEP CALM AND WASH YOUR HANDS!!!!!

Pentru orice alte detalii nu ezitați să ne contactați la 0749 150297

P.S Fii informat și nu te lăsa manipulat!

Afla mai multe »
Curs Administrator Condominiu

Administrator Condominiu

Administrator Condominiu

Administrator Condominiu, Pentru ca stim ca asteptati cu interes deschiderea cursului de Administrator de condominiu , va anuntam cu regret ca pana la data de 18.04.2019, Proiectul Ordinului Ministerului Muncii privind redenumirea acestei ocupatii va ramane publicat pe site-ul Ministerul Muncii.

Detaliile de la oficiali le gasiti.

Cunoscand importanta cursului pentru desfasurarea activitatii de Administrator, urmarim si noi cu interes aparitia acestui ordin in forma finala pentru a putea demara in cel mai scurt timp procedura de autorizare si organizare a cursului.

Am asistat la o campanie de discreditare a școlii comerciale , de către alte entități.
Ii felicit pe cei care au verificat etapele acreditării , precum și motivele pentru care am întârziat cu Afișarea autorizație.
Rog persoanele care cred in alte informații sa verifice la AJPIS Judetului in care sa afla sau pe site ul oficial din România.
Momentan, exact cum scrie și colegul meu, suntem singurii din zona cu autorizație.
Va stam alături și mai departe!

MISIUNE

Dorim sa devenim constructorul principal al viitorului profesional al clientilor nostri. Realizam si vom realiza cursuri de actualitate, la finalizarea carora fiecare dintre absolventi sa fie dorit de catre angajator si sa devina un om de baza in cadrul firmei/institutiei la care va lucra.

OBIECTIVE

  • Sa instruim cursantii pentru conditii reale de munca in cadrul programelor organizate, ca la finalizarea cursului sa poata profesa si sa primeasca laude si apreciere.
  • Sa adaptam continuu metodele didactice pentru a  permite cursantilor sa invete cat mai mult in clasa.
  • Sa ajutam economia, cu specialisti pregatiti astfel incat angajatorii sa gaseasca la noi cat mai multi potentiali angajati.
  • Vom adapta cursurile legislatiei internationale, pentru a-i ajuta pe cursantii nostri sa lucreze si peste hotare.

RESURSE UMANE

Mereu vom avea deschiderea sa includem in colectivul nostru persoane care vor si tin pasul cu schimbarile. Lectorii nostri folosesc cele mai actuale metode si tehnici didactice si sunt printre cei mai buni in domeniul in care  predau.

RESURSE MATERIALE

Pana acum am construit laboratoare de practica pentru cursurile de infrumusetare, cursurile care necesita sprijin informatic, cursul de Croitorie si cateva cursuri din domeniul serviciilor.

In laboratoarele noastre de practica gasesti toate dotarile si materialele necesare; inveti meserie usor si practic.

Afla mai multe »
Castiga o mini Vacanta!

Castiga o mini Vacanta!

Castiga o mini Vacanta!

Oricare dintre cursurile Scolii Comerciale este pentru tine, acum este momentul sa te inscrii, pentru ca pe langa toate avantaje pe care le primesti, ai si posibilitate sa castigi premii valoroase.
Acum cariera ta creste, alaturi de noi, dar ai sansa sa cresti si distractia.

Inscrie-te pana pe 18 aprilie 2019 la oricare dintre cursurile noastre. Inscrierea ferma este cea cu prima taxa achitata.
Completeaza talonul si intrii automat in extragere.

Premiul cel mare:  Mini Vacanta in Slanic Moldova la Hotel Dobru! 
Premii suplimentare – 4 carduri valorice de 500 lei si 2 carduri valorice de 200 lei.
Extragerea o sa fie transmisa LIVE in data de 19 Aprilie 2019.
Suna 0749 150297 – pentru detalii.

Afla mai multe »
Webminar Curs Online

Webminar Curs Online

Webminar Curs Online

NOU si UTIL !

Cursurile bazate pe discutii si exercitii de tip hartie-creion se pot urma acum in varianta WEB MINAR!

Suna acum si inscrie-te la oricare dintre cursurile pe care iti doreai sa le urmezi din confortul casei tale!

Detalii telefonic 0749 150 297!

Verifica cursuri online aici !

Daca vrei sa ne cunosti mai bine – viziteaza si pagina de Facebook.

 

MISIUNE

Dorim sa devenim constructorul principal al viitorului profesional al clientilor nostri. Realizam si vom realiza cursuri de actualitate, la finalizarea carora fiecare dintre absolventi sa fie dorit de catre angajator si sa devina un om de baza in cadrul firmei/institutiei la care va lucra.

OBIECTIVE

  • Sa instruim cursantii pentru conditii reale de munca in cadrul programelor organizate, ca la finalizarea cursului sa poata profesa si sa primeasca laude si apreciere.
  • Sa adaptam continuu metodele didactice pentru a  permite cursantilor sa invete cat mai mult in clasa.
  • Sa ajutam economia, cu specialisti pregatiti astfel incat angajatorii sa gaseasca la noi cat mai multi potentiali angajati.
  • Vom adapta cursurile legislatiei internationale, pentru a-i ajuta pe cursantii nostri sa lucreze si peste hotare.

RESURSE UMANE

Mereu vom avea deschiderea sa includem in colectivul nostru persoane care vor si tin pasul cu schimbarile. Lectorii nostri folosesc cele mai actuale metode si tehnici didactice si sunt printre cei mai buni in domeniul in care  predau.

RESURSE MATERIALE

Pana acum am construit laboratoare de practica pentru cursurile de infrumusetare, cursurile care necesita sprijin informatic, cursul de Croitorie si cateva cursuri din domeniul serviciilor.

In laboratoarele noastre de practica gasesti toate dotarile si materialele necesare; inveti meserie usor si practic.

Afla mai multe »

Adeverintele noastre sunt valabile pentru credite la CEC Bank

Adeverim faptul ca persoanele care fac cursuri de formare profesionala la Scoala Comerciala si de Servicii, pot solicita adeverinte pentru accesare unui credit la CEC Bank.

 

Deja avem un numar de adeverinte eliberate catre cursanti care au reusit sa acceseze creditul.

Creditul este prezentat pe scurt aici. https://www.cec.ro/presa/comunicate-de-presa/cec-bank-anunta-primele-rezultate-ale-programului-investeste-tine-finantat.

 

Cursantii sunt asteptati cu intrebari la numerele din contact.

Afla mai multe »
Curs DPO - Responsabil Protectia Datelor cu Caracter Personal

Curs DPO

Curs DPO

 Mai ai cateva zile. Inscrie-te la seria din Mai a cursului!

Vrei sa devii RESPONSABIL PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (DPO) ?

Este nevoie sa asimilezi informatii despre jurisprudența anterioară Directivei 95/46/CE (Legea nr. 677/2001) si despre Securitate informatica si publicitate.

Parcurgem toate etapele in 2 zile.

Verifica si pe Facebook – !

Completeaza cererea de inscriere aici.

Poti sa fii Responsabil cu formare în IT sau în managementul proiectelor, iar cu ajutorul cursului vei dobandi cunostintele juridice care îi lipsesc.

Sau daca esti Avocat/ consilier juridic responsabil cu protecția datelor are vei dobandi in curs cunostinte IT despre Securitate informatica si publicitate.

Afla mai multe »

Un Paste Fericit !

Va multumim ca sunteti langa noi!

Doar cu ajutorul vostru devenim mai buni. Doar ascultandu-va invatam cu adevarat ce trebuie sa facem.

Va multumim pentru orice interactiune cu noi si va dorim: Paste Fericit – Oriunde va aflati, cu oricine sunteti si orice alegeti sa faceti.

Ne vedem in curand sa invatam unii de la altii!

 

Cu drag,

 

Echipa Scoala Comerciala!

Afla mai multe »

SSM – Stiati ca …..?

Astazi vorbim despre Sanatatea si Protectia Muncii – din punctul tau de vedere, al persoanei care vrea un job in domeniu si /sau sa-si deschida firma de consultanta. Asa ca te intreb:

Stiati ca …..

·       Daca aveti curs SSM de 40 de ore nu aveti dreptul sa va ocupati de activitatea de SSM intr-o intreprindere. 

·       Pentru a activa ca lucrator desemnat obligatoriu este cursul de 80 de ore.

“ART. 14. Organizarea activităţilor de prevenire şi protecţie este realizată de către angajator, în următoarele moduri:b) prin desemnarea unuia sau mai multor lucrători pentru a se ocupa de activităţile de prevenire şi protecţie;ART. 21Pentru a putea să desfăşoare activităţile de prevenire şi protecţie, lucrătorul desemnat trebuie să îndeplinească cel puţin cerinţele minime de pregătire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, potrivit prevederilor art. 49.

ART. 49) (1) Cerinţele minime de pregătire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă corespunzătoare nivelului mediu sunt:

a) studii în învăţământul liceal filiera teoretică în profil real sau filiera tehnologică în profil tehnic;

b) curs în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, cu conţinut minim conform celui prevăzut în anexa nr. 6 lit. B, cu o durată de cel puţin 80 de ore.”

·       Una dintre cerintele principale pentru conducatorul serviciului intern de prevenire si protectie este cursul de 80 de ore?

 

Ai posibilitatea sa faci cursul la Scoala Comerciala – Cursuri Perfectionare. https://scsbacau.ro/service/curs-specialist-inspector-ssm/

Ce ai de castigat daca alegi sa faci aici cursul de SSM:

– Bifezi in mod Garantat toate cerintele legale privitoare la diploma

– Bifezi in mod obligatoriu toate informatiile necesare pentru a profesa.

-Vei descoperi o experienta de invatare moderna si plina de informatie in conformitate cu legilatia in  vigoare.

– un lector care sa-ti raspunda binevoitor intrebarilor si sa obtii si sfaturi pertinente

Inscriere. 

 

Unde poti sa folosesti cursul:

–       Pe site-urile consacrate de Job-uri, azi gasesti peste 45 de anunturi active prin care cauta persoane in domeniu.

https://www.bestjobs.eu/ro/locuri-de-munca/ssm,  https://www.ejobs.ro/locuri-de-munca/protectia-muncii/)

–       Poti sa-ti suplimentezi veniturile adaugand atributii de SSM in fisa postului tau;

–       Poti sa demarezi procedurile pentru a incepe autorizarea ca Evaluator.

Sa-ti fie de folos!

Echipa Scoala Comerciala si de Servicii

0234 525 445 sau 0749 150297

www.scsbacau.ro – Facebook

Afla mai multe »
?
Loading...