Curs Receptioner

Curs Receptioner

Cursuri Scoala Comerciala si de Servicii Bacau
Cursuri Scoala Comerciala si de Servicii Bacau
Te vezi lucrand intr-o receptie stralucitoare a unui hotel de lux?
 
Vrei sa ajungi sa intampini clienti in cele mai renumite hoteluri?
 
Ai abilitati de comunicare si relationare, dar lipsa diplomei recunoscute te-a impidicat sa incepi acest drum?
 
Acum e momentul sa-ti va schimbi definitv cariera, pentru ca ai sa inveti de la acel lector care vrea si poate sa-ti arate secretele meserie.
 
Verifica si pe Facebook – detalii despre cursul acreditata de Receptioner.Profita de Reducerea de 12% pentru inscrierile achitate pana pe 2 Noiembrie  2019! 
Problema distantei a fost rezolvata ! Acum opteaza pentru varianta de Web Minar!
Cursuri Scoala Comerciala si de Servicii Bacau

In cadrul cursurilor anteriore, cursantii si cursantele noastre au fost fascinati de solutiile oferite pentru acoperirea cator mai multe metode de a comunica eficient la locul de muncă, asftel incat sa-ti gestionezi corect relatiile de serviciu, precum si obiectivele.

Multe persoane nu inteleg cum un recetioner promoveza imaginea hotelului, dar lectorul nostru te va invata care sunt punctele de intersectie intre imaginea hotelului si puterea de la receptie.

Cum un recetioner face dintr-o reclamatie o vanzare de succes, este unul dintre subictele care au fascinat cursantii.

Intra la inscrieri  si lasa completeaza cererea, incat sa-ti rezervi locul la curs.

 

Poti plati in 3(trei)  rate egale de 267 lei in fiecare luna.

Suna la 0749 150297 pentru detalii.

Cursuri Scoala Comerciala si de Servicii Bacau

La finalul cursului, pe suplimentul descriptiv al Certificatului de Absolvire in meseria de RECEPTIONER

1. Comunicarea eficientă la locul de muncă

2. Munca în echipă

3. Aplicarea NPM şi NPSI

4. Organizarea locului de muncă

5. Promovarea imaginii hotelului

6. Asigurarea efectuării plăţilor

7. Efectuarea de operaţii specifice pentru sosirea şi plecarea clienţilor

8. Oferirea de servicii hoteliere către client

9. Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor

Castiga sansa la educatie
?
Loading...