fbpx

Cursuri acreditate UE

Curs Recepționer Hotel

Curs Recepționer Hotel

Cursuri Scoala Comerciala si de Servicii Bacau
Cursuri Scoala Comerciala si de Servicii Bacau
Curs acreditat recepționer – Bacău orele de teorie online
Îți dorești o carieră în turism? Înscrie-te la cursul acreditat UE și ai șansa de a lucra oriunde în lume dorești, fie într-un hotel de lux sau într-un resort exotic. CLICK AICI pentru ROMAN.
Cursul te dezvoltă 360, adică pe lângă tehnici de comunicare cu clienții, descoperi metode de promovare a imaginii hotelului, dezvolți o abordare profi la reclamații și solicitările angajatorilor – astfel ai garanția unei evoluții pozitive la interviu și la viitorul job. Obții certificat recunoscut UE și poți profesa încrezător!
Cei peste 100 de absolvenți ai cursului de până acum s-au declarat foarte mulțumiți de curs și anume de situațiile concrete cu care a venit lectorul. Astfel, ei au spus că se simt pregătiți pentru a se angaja, știind cum să gestioneze diverse împrejurări. Găsești detalii și pe Facebook – Curs acreditat recepționer.
Ce câștigi dacă participi la acest curs?
  • Înveți 3 tehnici de promovare a imaginii hotelului prin comunicarea cu clienții;
  • Înveți realizezi tot procesul de gestionare a clienților de la check-in până la check-out;
  • Afli cum rezolvi orice reclamație a clienților;
  • Obții diplomă recunoscută în UE și te poți angaja IMEDIAT.

Ce pierzi dacă nu participi la curs?

  • Pierzi cursul care pune accentul pe situațiile cu care te vei întâlni zi de zi la locul de muncă;
  • Pierzi singurul curs care te învață cum eviți cele 5 greșeli frecvente ale recepționerilor care afectează reputația hotelului;
  • Poți avansa la locul curent de muncă sau obții un job mai bine plătit;
  • Pierzi cursul care te învață 3 moduri de a relaționa eficient cu echipa.

Te poți înscrie aici – Cerere de înscriere.

Cursuri Scoala Comerciala si de Servicii Bacau

În medie, cursurile de nivelul acesta pornesc de la aproximativ 900 lei în sus. Am stabilit un preț super accesibil pentru tine pe care îl poți achita în 2 rate egale de 400 lei. Toate materialele le ai incluse, cât și examinarea. În plus, ai șansa de a urma orele de seminar de acasă, online.

Ai o reducere de 26% la plata integrală în avans!

Lectorul are experiență vastă în domeniu, tu aflând răspunsurile la toate întrebările pe care le ai despre recepție. Te pregătim pentru a te angaja și pentru a obține un venit bun!

Înscrie-te cu cel puțin 30 de zile înainte de deschiderea cursului și beneficiezi de reducere de 12%!

Sau te poți înscrie cu cel puțin 7 zile înainte de deschiderea cursului și beneficiezi de reducere de 7%.

Te poți înscrie aici – Cerere de înscriere.

Sună acum la 0749 150 297 pentru alte detalii. Grăbește-te, au mai rămas doar 3 locuri!

Urmăriți-ne și pe pagina noastră de Facebook unde găsiți detalii despre curs, despre alte cursuri asemănătoare și evenimente: Școala ComercialăPagina cu Gust.

Cursuri Scoala Comerciala si de Servicii Bacau

La finalul cursului, îți sunt recunoscute în UE următoarele competențe:

1. Comunicarea eficientă la locul de muncă;

2. Munca în echipă;

3. Aplicarea NPM şi NPSI;

4. Organizarea locului de muncă;

5. Promovarea imaginii hotelului;

6. Asigurarea efectuării plăţilor;

7. Efectuarea de operaţii specifice pentru sosirea şi plecarea clienţilor;

8. Oferirea de servicii hoteliere către client;

9. Rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.

EXAMEN CU ALTĂ GRUPĂ:

Participarea la examenul programat este un pas important pentru finalizarea cu acreditare a cursului.
În cazul în care sunteți in imposibilitatea participării la examen, vă rugăm să anunțați din timp, atunci când colega mea vă contactează pentru confirmare.
– Dacă ați confirmat participarea și nu ajungeți, va fi percepută o taxă de 150 lei pentru susținerea examenului cu altă grupă, la care se pot adăuga taxe suplimentare percepute de autorități.
– Prima absență rămâne gratuită, dar este esențială comunicarea prealabilă pentru o bună organizare.

ELIBERARE DUPLICAT:

Vă rugăm să aveți grijă de certificatele originale obținute în urma absolvirii cursurilor noastre. Aceste certificate sunt rezultatul unui proces îndelungat, iar eliberarea unui duplicat poate fi mai anevoioasă decât obținerea certificatului inițial. Pentru a evita situațiile neplăcute cauzate de pierderea sau distrugerea certificatului, vă încurajăm să le păstrați în siguranță si sa gestionați copii. În cazul în care este necesară eliberarea unui duplicat, aceasta implică o taxă de 200 lei. Vă informăm că această taxă este aplicabilă începând cu data de 11.11.2024.

[shareaholic app="share_buttons" id=""]
Castiga sansa la educatie
?
Loading...